Xəbərlər

Avropaya səfər etmək istəyənlər üçün ŞAD XƏBƏR

  • PDF faylını al

Azərbaycan Prezidentinin göstərişi ilə Bakı ilə Budapeşt arasında birbaşa uçuşlar həyata keçirən WİZZ Air aviaşirkətinin fəaliyyətini yaxın günlərdə bərpa ediləcək

Azərbaycan-Macarıstan hökumətlərarası birgə iqtisadi komissiyasının növbəti beşinci iclasının keçirilməsi ilə əlaqədar İqtisadiyyat və Sənaye Naziri Şahin Mustafayevin başçılıq etdiyi nümayəndə heyəti aprelin 21-də Budapeştə səfər edib.

Azərbaycanın Macarıstandakı səfirliyindən Trend-ə bildiriblər ki, səfərin ilk günü Macarıstanın Xarici işlər və xarici ticarət nazirliyində ölkənin xarici işlər və ticarət naziri Piter Siyyarto ilə azərbaycanlı həmkarının görüşü olub.

Ardını oxu...

Vakansiya! HR meneceri işləmək imkanı

  • PDF faylını al

Ali təhsil olmalıdır.

İşəgötürən AvirTel LLC
Vəzifə HR manager

Category: Administrative:

Education: Higher;

Work Experience: At least 5-year experience in HR.

Job Duties:

• Develop and execute recruiting plans.
• Administrative duties and recordkeeping.
• Create job descriptions and HR policies
• Preparation of internal paperwork related to hiring/promoting /terminating employees; administering personal files, labour books; disciplinary actions; vacation planning, absence recording and other related internal paperwork ensuring observation of local labour requirements;
• Create KPİ for HR department.
• Lead the creation of a recruiting and interviewing plan for each open position.
• Efficiently and effectively fill open positions.
• Research and recommend new sources for active and passive candidate recruiting.
• Build networks to find qualified passive candidates.
• Post openings in newspaper advertisements, with professional organizations, and in other position appropriate venues.
• Utilize the Internet for recruitment.
• Post positions to appropriate Internet sources.
• Research new ways of using the Internet for recruitment.
• Use social and professional networking sites to identify and source candidates.
• Communicate with managers and employees regularly to establish rapport, gauge morale, and source new candidate leads.
• Comprehensive understanding of all current employment law legislation.
• Experience of managing grievance and disciplinary procedures.
• Able to develop, maintain and implement HR policies.
• Keeping all company employees are informed of key employment and company issues.
• Employee education and training.

Ardını oxu...

Azərbaycanda hansı bank kreditlərin telefon vasitəsilə ödənişini tətbiq edib?

  • PDF faylını al

Azərbaycan bankı "AccessBank" yeni xidmətin işə salındığını elan edib. Bankdan çərşənbə günü Trend-ə verilən məlumata görə, bu xidmət vasitəsilə kredit müştəriləri bir neçə dəqiqə ərzində, sadəcə, bankın ümumi zəng mərkəzinə *0151 nömrəsinə zəng vurmaqla öz kreditlərini ödəyə bilərlər.

Kreditin tam və ya qismən ödənilməsini həyata keçirmək üçün "AccessBank" plastik kartının mövcudluğu tələb olunur.

Ardını oxu...

Vakansiya! Hilton Baku-dan iş elanı

  • PDF faylını al

Office proqramlarını bilməlidir.

Vəzifə : Banqueting Manager
İşəgötürən: Hilton Baku

What will I be doing?

    Hires, schedules, and trains all banquet staff to include conducting roll call and monthly meetings, and illustrating the proper techniques and etiquette for American, French, and buffet and parade types of service. Monitor staff performance. Defines performance requirements and develops action plans for achievement of goals.
    Set up of function rooms to include placement of linens, silver, china, and glassware according to event order specifications. Visually inspects function rooms and equipment prior to functions for cleanliness, proper inventory, and set up.
    Verbally communicates, in a calm, positive demeanor, during the course of the function with the kitchen, service, beverage, conventions services, and engineering staffs, as well as the guest host to ensure timely execution of events, quality service, and adherence to all applicable federal, state, local safety and health regulations and corporate standards.
    Supervises clean-up of function room and proper breakdown and storage of equipment.
    Orders supplies and linens for functions from Purchasing and Housekeeping departments.
    Separates, posts, and distributes event order sheets.
    Assist servers and captains with the execution of events according to the event order and Hilton quality standards.

What are we looking for?

    Minimum of Bachelor degree
    At least 5 years of experience in F&B (banqueting, administration, restaurant business,
    catering)
    Knowledge of teambuilding, people management, organisation, coaching and
    negotiations
    Strong process and planning mindset
    Organized and focused on delivery to deadlines
    Structured and process driven approach to work
    Excellent communication skills

Ardını oxu...

Maliyyə Nazirliyindən mühasiblər və Audit sahəsində çalışanlar üçün ƏLA ŞANS

  • PDF faylını al

Tələsin, Akkredaksiya ödənişsiz əsasla həyata keçirilir...

Maliyyə Nazirliyi yanında Maliyyə Elm-Tədris Mərkəzi (METM) Nazirliyin və Dünya Bankının birgə “Korporativ və Büdcə Sektorlarında Hesabatlılıq” Layihəsi çərçivəsində Azərbaycanda mühasibat uçotu və audit sahəsində çalışan təlimçiləri ödənişsiz əsaslarla METM-də akkreditasiyadan keçməyə dəvət edir.

Eyni zamanda, mühasibat uçotu və audit üzrə təlimçilərin və ya bu sahədə karyeralarını qurmaq və potensiallarını tam olaraq reallaşdırmaq istəyən şəxslərin davamlı təhsilini təmin etmək məqsədilə METM ödənişsiz olaraq aşağıda qeyd olunan fənlər üzrə təlimçiləri "İmtahan suallarının hazırlanması metodikası" və "İmtahan nəticələrinin qiymətləndirilməsi metodikası" üzrə seminara dəvət edir. Seminar aşağıdakı fənlər üçün keçiriləcəkdir:

Ardını oxu...