Xəbərlər

Vakansiya! Bakı Avropa oyunları icra komitəsindən iş elanı

  • PDF faylını al

Vəzifə: Regional Uniform Group Team Assistant (Mingecevir)
İşəgötürən: Baku European Games Operation Committee 

Purpose

The role of the Regional Uniform Group Leader is to provide dedicated operational support to Uniform Operations and ensure cross-functional coordination, information sharing and task management.

Key accountabilities

• Willingness to work outside of Baku as 75% of role will be based outside of Baku
• To serve as a Deputy of Regional and Test Event Manager
• To assist Regional UNF Manager with all venue related operations and task management as required
• Support BOH and FOH operations
• Control and coordination of uniform distribution process, warehouse and stock management process
• Supervise UNF Assistants, UNF Team Leader and UNF Team Members
• Provide an accurate administrative and data processing output within a generalised Uniforms role
• Exceptional customer service ethics to all Functional areas and programme stakeholders, providing tact and diplomacy as required.
• Perform tasks on schedule and achievement of overall given objectives, ability to prioritise and meet deadlines
• Coordination, planning and control shifts of volunteers
• Must be able to motivate team members, team leader and assistants toward active participation and involvement in activities and must channel the interests into productive efforts and ensure the necessary follow-up action
• Assist manager as needed with communication with volunteers’ team leaders and follow up of action items
• Monitoring and evaluating activities and perform daily reports to UNF manager
• Communicate effectively with Uniform Manager, shift colleagues and UNF management to ensure the long-term goals and targets are met
• Assist in other duties as required

Ardını oxu...

İnsan Resursları Mütəxəssisinin Yetişdirilməsi Programı

  • PDF faylını al

Təlimi bitirən hər kəs Sertifikatla təltif olunacaq.


İnsan Resursları Mütəxəssisinin Yetişdirilməsi Programı
İnsan Resursları Akademiyası

Təlimin adı: İnsan Resursları Mütəxəssisinin Yetişdirilməsi Programı

Mətn:

Əmək Məcəlləsinin və Kadr Kargüzarlığının Praktiki Təlimi

Siz bu təlimdə İştirak etməklə Əmək Məcəlləsini və Qanunvericiliyini dərindən mənimsəyəcək, Kadr Kargüzarlığının əsəslarını öyrənərək yeni bir peşəyə yiyələnəcəksiniz.
Əgər bu sahədə işləyirsinizsə, biliklərinizi təkminləşdirərək daha da peşəkarlaşacaqsınız.

Təlim 3 dərsdən ibarətdir. Her dərs həftənin bazar günü olmaqla, 4 saat müddətində tədris olunacaq. Təlimin ümumi müddəti 12 saatdır.

Təlim Bank sektorunda İnsan Resursları Departamentinin rəhbəri vəzifəsində çalışan Nərgiz İbrahimova tərəfindən tədris ediləcəkdir.

Təlimi bitirən hər kəs Sertifikatla təltif olunacaq.

Tədris proqramı;

1-ci dərs

    AR Əmək Məcəlləsinə giriş. İşçi və İşəgötürən
    Əmək müqaviləsi, əmək müqaviləsinin növləri və əmək müqaviləsinin rəsmiləşdirilməsi
    Vəzifə təlimatı əmək müqaviləsinin ayrılmaz tərkib hissəsi olaraq
    İşə qəbulun rəsmiləşdirilməsi, kadr uçotunun aparılması
    Əmək müqaviləsinə əlavə dəyişikliklərin rəsmiləşdirilməsi
    Əmrlərin növləri
    İşə qəbul barədə
    İşdən azad olunmaq barədə
    Daimi başqa işə keçirilmə barədə
    Müvəqqəti başqa işə keçirilmə barədə
    Həvalə
    İntizam tənbehi barədə
    İşdən azad olunma barədə əmrin hazırlanması
    Əmək müqaviləsinə xitam verilməsinin əsasları
    Əmək müqaviləsinin işçi tərəfindən ləğv edilməsinin qaydası və əsasları
    Əmək müqaviləsinin İşəgötürən tərəfindən ləğv edilməsinin qaydası və əsasları
    Əmək vəzifələinin kobud şəkildə pozulması halları
    Praktik məşğələ (Case studies)

Ardını oxu...

Cinayət işi açılan müəssisələr nə qədər və hansı vergilərdən yayınıblar?

  • PDF faylını al

Vergilər Nazirliyi yanında Vergi Cinayətlərinin İbtidai Araşdırılması Departamenti tərəfindən 2012-ci ilin aprel ayında 15 cinayət işi başlanıb ki, onlardan da 11-i külli miqdarda vergiləri dövlət büdcəsinə ödəməkdən yayındırmış sahibkarlar barəsində olub. Trend-in məlumatına görə, bu barəədə nazirliyin çərşənbə günü yaydığı məlumatda deyilir.

Ardını oxu...

Vakansiya! DemirBank-ın Sabirabad filialından iş elanı

  • PDF faylını al

Ali və ya orta ixtisas təhsilli şəxslər müraciət edə bilərlər.

Vəzifə: Sabirabad filialı əməliyyatçı-xəzinədar
İşəgötürən: DemirBank OJSC    

İşin təsviri:

Əməliyyatçı-xəzinədar öz gülərüzlülüyü və xoş rəftarı ilə müştərilərdə Bank haqqında ilkin təəssüratı yaradır, onların bütün müraciətlərini səbirli və peşəkar bir şəkildə qarşılayır. Bank əməliyyatlarını düzgün və operativ şəkildə yerinə yetirməklə müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsini həyata keçirərək müştərilərin Banka olan inamının və bağlılığının artırılmasında bilavasitə iştirak edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

- Sürətli pul köçürmələri üzrə əməliyyatların rəsmiləşdirilməsi, əməliyyatların beynəlxalq ödəniş sistemində icra olunması, iş gününün sonunda ödəniş sistemi üzrə əməliyyat günü üzrə yekun hesabatları hazırlamaq;
-  “Şimşək” pul köçürmələri üzrə əməliyyatları aparmaq və həyata keçirilən əməliyyatın sistemdə icrasını təmin etmək;
- Cari, əmanət(depozit) hesabı açılması zamanı müraciət edən müştəriyə tələb olunan sənədlərin siyahısını vermək, müştəridən hüquqi sənədlərin yoxlamaq və qəbul etmək;
- Hesablarında olan vəsaitin konvertasiya edilməsi üçün müştərilərdən sifarişləri qəbul etmək, yoxlamaq və icra etmək;
- Müştərilərə məlumat və məsləhət vermək, onlara bank məhsul və xidmətlərini reklam etmək;
- Müəyyən olunmuş limit çərçivəsində kassa məxaric sənədlərini imzalamaq, məxaricə icazə vermək;
- Müştəri hesabında olan vəsaiti konvertasiya etmək, müştəri tərəfindən tərtib olunan sərəncamların, inkasso tapşırıqlarının qəbulu, onların uçotu, balansdankənar hesablarda uçota alınması və vaxtında icrasını həyata keçirmək;
- Müştərilərə bank hesablarının açılmasını həyata keçirmək;
- Kredit və əmanət əməliyyatlarının tam  sənədləşməsini həyata keçirmək;
- Sərəncamların, inkasso tapşırıqlarının qəbuluna, onların uçotu, balansdankənar hesablarda uçota alınmasına və vaxtında icrasına nəzarət etmək;
- Müştərilərə çarpaz satışların təqdim etmək;
- Müştərilərin ödəniş əməliyyatlarının ilkin sənədlərə əsasən Bank ödəniş sistemində yığımı, bu sənədlərin Reyestrlə Baş nəzarətçiyə təqdim etmək;
- VİP müştərilər barədə Bankın qəbul etdiyi meyarlara uyğun gələn müştərilər haqqında filial müdirini  məlumatlandırmaq.

Namizədə qarşı tələblər:

- Ali və ya orta ixtisas təhsilli;
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi arzuolunandır;
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilməli, rus dilini bilənlərə üstünlük verilir;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;
- Yüksək ünsiyyət və problemləri həll etmə bacarıqlarına sahib olmalı;
- Yüksək peşəkar etika və mənəvi-əxlaqi keyfiyyətlərə malik olmalı;

Ardını oxu...

Daşınmaz əmlak üzrə sənədlərin rəsmiləşdirilməsi asanlaşdırılır

  • PDF faylını al

"Vətəndaşlar yaxın vaxtlarda xidmətdən istifadə edə biləcəklər"

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi daşınmaz əmlak üzrə sənədlərin vətəndaşlar tərəfindən rəsmiləşdirilməsi prosesini sadələşdirir. Fins.az-ın “Trend”ə istinadən yaydığı məlumata görə, bunu komitənin İnformasiya texnologiyaları və məlumat idarəetmə mərkəzinin direktoru Yaşar Niftiyev bu günki brifinqdə deyib. Brifinqi Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin Məlumat Hesablama Mərkəzi təşkil edib.

Onun sözlərinə görə, söhbət vətəndaşlara daşınmaz əmlakla bağlı sənədləri öz adlarına rəsmiləşdirməyə imkan verən xidmətdən gedir: "Notariat kontorunda bağlanmış daşınmaz əmlakın alqı-satqısı haqqında müqaviləni öz adına keçirmək üçün vətəndaşdan daha Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinə gəlməsi tələb olunmayacaq".

Ardını oxu...