Vakansiya

Vakansiya! Parabank-dan yeni iş elanı

  • PDF faylını al

Əmək haqqı 1500 - 2000 AZN

Vəzifə GƏNCƏ FİLİALININ MÜDİRİ
İşəgötürən Parabank

    Şəhər
    Gəncə
    Yaş
    30 - 45
    Təhsil
    Ali
    İş təcrübəsi
    5 ildən artıq
    Telefon
    (012) 447-10-00,106
    Faks
    (012) 447-10-00
    E-mail
    Hazır ki e-mail adres spam botlar tərəfindən qorunur , Baxmaq üçün Javascripti aktiv etməlisiniz.

İş barədə məlumat

    - Baş bank tərəfindən verilmiş etibarnaməyə əsasən fəaliyyətini həyata keçirmək
    - Filiala verilmiş lisenziyaya uyğun Bank xidmətlərinin keyfiyyətlə aparılmasını təmin etmək
    - Bank tərəfindən filialların istifadəsinə verilmiş əmlakın məqsədəuyğun istifadəsinə nəzarət edir, onun qeyri-düzgün istifadəsi nəticəsində korlanmasına məsuliyyət daşımaq
    - Filialın əsasnaməsinə uyğun iş planını təsdiq etmək, onun icrasına nəzarət etmək
    - Bankın İH-nin təsdiq etdiyi iş rejiminə müvafiq olaraq müəyyən edilmiş saatda filialarlın açılması və bağlanmasına nəzarət etmək, iş günü ərzində işçilərin nizam-intizam qaydalarına riayət etmələrinə cavabdehlik daşımaq
    - Filiallara etibar edilmiş, maddi qiymətlərin və pul vəsaitinin mühafizəsi üçün bütün zəruri tədbirləri görmək
    - Xəzinənin açılması və işin sonunda onun bağlanması zamanı maddi qiymətlərin və pul vəsaitinin sayılmasına birbaşa məsuliyyət daşımaq və nəzarət etmək
    - Filialarlın Baş bankdakı filiallararası hesablaşmalar hesabının ani və cari likvidliyinin qorunmasına gündəlik nəzarət etmək
    - Filialların kassa limitinin qorunmasına nəzarət edir, lazım gəldikdə mədaxil və ya məxaric üzrə pul vəsaitlərinin inkasasiyası üçün Baş banka sifariş vermək
    - Gün ərzində aparılan bütün bank əməliyyatlarının mövcud qanunvericiliyə və daxili qaydalara uyğunluğuna, balansın müəyyən edilmiş vaxtda bağlanmasına və Baş banka vaxtında ötürülməsinə nəzarət etmək və buna məsuliyyət daşımaq
    - Korporativ müştərilərin filiallara cəlb edilməsi məqsədilə daim müvafiq tədbirləri həyata keçirmək
    - Filialların kredit portfelində olan problemli kreditlərlə qüvvədə olan daxili prosedur tədbirləri həyata keçirimək
    - Filialların verilmiş plan üzrə kredit portfelininin artımına və problemli kreditlərin həllinə görə birbaşa məsuliyyət daşımaq
    - Daxli kredit komitələrinə rəhbərliyi həyata keçirmək
    - Kredit mütəxəssislərinin bilik və təcrübələrinin artırılması məqsədilə onlarla daimi treninqlər aparılmasına nəzarət etmək

Ardını oxu...

Vakansiya! Mühasib vəzifəsində çalışmaq imkanı

  • PDF faylını al


Əmək haqqı 700 – 800 azn + bonus

Vəzifə: Ağstafa və Qazax filialına Muhasib
İşəgötürən KredAqro
    Ali təhsil olması,
    Bank və yaxud geyri bank sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
    Yalnız Ağstafa və Qazax rayonunda yaşayanlara üstünlük verilir;
    MS Office proqramında işləmək bacarığı
    Kollektivdə işləmək bacarığı;
    Müştərilərlə yüksək nəzakətlə davramaq qabiliyyəti;
    Azərbaycan dilini mükəmməl bilmək.

Əsas funksiya və öhdəlikləri:

    Təşkilatda mövcud olan “Mühasibat siyasəti və prosedurları” qaydalarını rəhbər tutaraq fəaliyyət göstərmək;
    Filialda keçirilən yerli kredit komitəsində iştirak etmək;
    Hesablarda yığılan vəsaitlərin və qayıdışlardan olan qalıqların məbləğinin yoxlanılması, onların müəyyən olunmuş limit məbləğinə çatdığı zaman vaxtında köçürülməsini təmin etmək və vəsaitləri düzgün idarə etmək;
    Balans, mənfəət və zərərlər, büdcənin istifadəsi haqqında operativ məcmu hesabatları, digər mühasibat və statistik hesabatları tərtib etmək;
    Cari mühasibat uçotu əsasında gündəlik və aylıq mühasibat hesabatlarının hazırlanması;

Ardını oxu...

Vakansiya! DemirBank-dan iş elanı

  • PDF faylını al

Ali təhsil mütləqdir.
    
Vəzifə: Compensation & Benefits Manager
İşəgötürən: DemirBank

Main Roles & Responsibilities

• Manage the bonus and merit increase process and scenario simulation;
• Develop, implement and drive all compensation and benefits programs;
• Conduct job evaluations using market data and design appropriate and competitive salary structure;
• Conduct internal and external C&B Benchmarking;
• Work with HR Director to develop/revisit job grades and salary range, conduct and participate in various salary surveys to ensure market competitiveness;
• Implement, monitor, review and contribute to the development of compensation and benefits polices/programs to meet business needs. Ensure internal equity, external competitiveness, compliance to legislative requirement and consistence across the country;
• Direct preparation and distribution of written and verbal information to inform employees of benefits, compensation, and HR policies;
• Administer, direct, and review employee benefit programs, including the integration of benefit programs, identify and implement benefits to increase the quality of life for employees;
• Undertake projects relating to the formulation, development and implementation of salary, benefits and workplace policies;
• Plan, develop and implement a compensation strategy that effectively manages the Bank’s compensation philosophy and programs so that all employees are fairly paid, compensation is in line with the outside market where applicable and that total costs are within Bank’s compensation budget;
• Participate in various market surveys to maintain salaries and salary grade structure within the Bank’s guidelines;
• Administer the Bank’s Long Term Incentive Plans and bonus programs;
• Plan, design and implement programs to effectively communicate the value of benefits to employees and management;
• Provide a remuneration and progression framework to enable talent attraction and retention, whilst developing a clear link between performance, competence and pay;
• Monitor, develop, revise, implement, and administer compensation policies, guidelines and procedures that are cost effective and consistent with compensation trends, and objectives of the Bank;
• Drive annual compensation reviews and provide management insight and recommendations;
• Provide advice and counsel to managers on employee related compensation and benefit issues.

Main Requirements

• University degree in Business Administration, Human Resources or other related discipline (MBA is an advantage);
• Certified Compensation Professional (CCP) or SHRM Certified Professional (PHR) or Senior Professional (SPHR) or Certified Employee Benefits Specialist (CEBS) is preferred;
• Minimum of five years' experience in HR management with at least 2 years’ supervisory experience (exposure to C&B management in financial institutions is an advantage);
• Experience in consulting, developing, recommending, implementing, communicating and evaluating compensation and benefit policies and programs;
• Familiarity with incentive compensation, salary benchmarking, structuring and experience in conducting salary survey and reward analytics is an advantage;
• Sound knowledge of reward management concepts and practices, employment legislation and HR related regulations;
• A team player with strong cross-team collaboration and planning, organization and coordinating capability;
• Excellent communication, presentation and analytical skills;
• Strong coaching and team management skills;
• Strong sense of responsibility and good time management in a fast paced working environment;
• Self-motivated, independent and highly organized;
• Excellent interpersonal skills with positive thinking and open-minded;
• Excellent in Excel and strong knowledge on HRIS management;
• Excellent command of spoken and written English.

Candidates are requested to send their Application Forms/CVs to Hazır ki e-mail adres spam botlar tərəfindən qorunur , Baxmaq üçün Javascripti aktiv etməlisiniz. until May 03, 2015.

Please indicate the name of the position (C&B Manager) you are applying for in the subject line of the email.

Ardını oxu...

Vakansiya! Hüquqşünas işləmək imkanı

  • PDF faylını al

Əmək haqqı 2000 AZN


Vəzifə HÜQUQŞÜNAS
İşəgötürən GARANT Holding
    Şəhər
    Bakı
    Yaş
    25 - 35
    Təhsil
    Ali
    İş təcrübəsi
    3 ildən 5 ilə qədər
    Telefon
    (012) 499-76-76
    E-mail
    Hazır ki e-mail adres spam botlar tərəfindən qorunur , Baxmaq üçün Javascripti aktiv etməlisiniz.

İş barədə məlumat

    - Şirkətdaxili normativ aktların işlənib hazırlanması və uçotu
    - Şirkətin yazılı və digər xarici korporativ kommunikasiyalarının qanunvericiliyə uyğunluğuna nəzarəti
    - Xaric olan müqavilələrin tərtibi və şirkətə daxil olan sənədlərin ekspertizasının keçirilməsi
    - Normativ-hüquqi aktların uçotu və dəyişikliklər barədə aidiyyatı struktur bölmələrinin məlumatlandırılması
    - Dövlət orqanlarına, hüquqi şəxslərə müvafiq sorğuların hazırlanıb göndərilməsi və bu barədə cavabların alınması
    - Məhkəmə, hüquq-mühafizə orqanlarına və hüquqi məsələlərə dair hüquq şirkətlərinə müraciətlərin göndərilməsi
    - Məhkəmə proseslərində şirkəti təmsil etmək və şirkətin mənafelərinin qorunması
    - Şirkətdə korporativ idarəetmə prinsiplərinin tətbiqinə dair təkliflərin hazırlanması
    - Şirkətin fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi istiqamətində aidiyyatıü üzrə təkliflərin hazırlanmasında iştirak;
    - Digər aidiyyəti öhdəliklərin icrası

Ardını oxu...

Vakansiya! Baş kredit mütəxəssisi işləmək imkanı

  • PDF faylını al


Vəzifə Baş kredit mütəxəssisi
İşəgötürən Mol Bulak


Mol Bulak Bank Olmayan Kredit Təşkilatı təcrübəli kredit mütəxəssislərinin aşağıda göstərilən dərəcələr üzrə yığımını açıq elan edir:

    1 ilə qədər iş stajı olanlar üçün – “Kredit mütəxəssisi”
    1 idən 2 ilədək iş stajı olanlar üçün – “Aparıcı kredit mütəxəssisi”
    2 ildən artıq iş stajı olanlar üçün – “Baş kredit mütəxəssisi”

Vakansiyalar aktiv olan filiallar:

    Astara
    Cəlilabad
    Göytəpə
    Biləsuvar

Ardını oxu...