Vakansiya

Vakansiya! Mühasib vəzifəsində çalışmaq imkanı

  • PDF faylını al

Ali təhsil (Maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə) olmalıdır.

İşəgötürən Nurgun Holding
  Hazır ki e-mail adres spam botlar tərəfindən qorunur , Baxmaq üçün Javascripti aktiv etməlisiniz.
Vəzifə: Mühasib

İş barədə:

    Gündəlik qaimə və qəbzlərin işlənməsi və loqo proqraqmında kompüterə köçürülməsi;
    Uçotun müvafiq sahələri üzrə ilkin sənədlərin təkmilləşdirilməsini həyata keçirmək;
    Pul vəsaitlərinin, əmtəələrin, materialların və  başqa sərvətlərin hərəkəti ilə əlaqədar əməliyyatları mühasibat uçotuna əks etdirmək;
    Hesabat üçün məlumatları hazırlamaq, mühasibat sənədlərinin qorunmasına nəzarət etmək

Ardını oxu...

Vakansiya! Kassir vəzifəsində çalışmaq istəyənlər üçün

  • PDF faylını al

Əmək haqqı 500-700 AZN

İşəgötürən Germes
Vəzifə Кассир
  Hazır ki e-mail adres spam botlar tərəfindən qorunur , Baxmaq üçün Javascripti aktiv etməlisiniz.

Qualifications

    Degree in Finance
    Strong sense of responsibility and no record of bad conducts;
    Skilled with office software; -1C as plus
    Structured way of working and ability in managing pressure and stressing situations;
    A minimum of 1 years’ experience of cashier work, familiar with management of banking business(including payments and proceeds);

Language Skills

    Excellent communication skills, both orally and in writing.
    Fluent with Azeri and Russian (English good level)

Responsibilities

    Maintenance of opening, closing or register bank account of company.
    Maintenance of payments and Proceeds according to the State Requirement;
    Ensure cash, bank vouchers, means of payment including seal of account Bank, password of bank account and so on, archiving documents of bank account are maintained;
    Preparation of transactions from receiving account according to the requirement.

Ardını oxu...

Vakansiya! Katibə - Resepşn işləmək imkanı

  • PDF faylını al

 Vəzifə: Katibə -  Resepşn
Şirkət: English Language House

Vəzifə təlimatı:

    Telefon zənglərinin cavablandırılması və müvafiq infomasiyanın verilməsi;
    İşlərin icrasının nəzarətdə saxlanılması;
    Ofis daxili tələbat üzrə sənədlərin hazırlanması, daxil olan və göndərilən məktubların qeydiyyatı və cavablandırılması, ofisdaxili məktubların və digər sənədlərin tərtib olunması;
    Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında və məsuliyyətlə yerinə yetirmək;
    İş qrafiki: 09:00-19:00
    Bazar - istirahət

Ardını oxu...

Vakansiya! Hilton Baku-dan iş elanı

  • PDF faylını al

Office proqramlarını bilməlidir.

Vəzifə : Banqueting Manager
İşəgötürən: Hilton Baku

What will I be doing?

    Hires, schedules, and trains all banquet staff to include conducting roll call and monthly meetings, and illustrating the proper techniques and etiquette for American, French, and buffet and parade types of service. Monitor staff performance. Defines performance requirements and develops action plans for achievement of goals.
    Set up of function rooms to include placement of linens, silver, china, and glassware according to event order specifications. Visually inspects function rooms and equipment prior to functions for cleanliness, proper inventory, and set up.
    Verbally communicates, in a calm, positive demeanor, during the course of the function with the kitchen, service, beverage, conventions services, and engineering staffs, as well as the guest host to ensure timely execution of events, quality service, and adherence to all applicable federal, state, local safety and health regulations and corporate standards.
    Supervises clean-up of function room and proper breakdown and storage of equipment.
    Orders supplies and linens for functions from Purchasing and Housekeeping departments.
    Separates, posts, and distributes event order sheets.
    Assist servers and captains with the execution of events according to the event order and Hilton quality standards.

What are we looking for?

    Minimum of Bachelor degree
    At least 5 years of experience in F&B (banqueting, administration, restaurant business,
    catering)
    Knowledge of teambuilding, people management, organisation, coaching and
    negotiations
    Strong process and planning mindset
    Organized and focused on delivery to deadlines
    Structured and process driven approach to work
    Excellent communication skills

Ardını oxu...

Vakansiya! Baş mühasib işləmək imkanı

  • PDF faylını al

İşəgötürən SABIS® SUN International School,
Vəzifə Chief Accountant
Job Type: Full-Time
Experience: 3+ years,
Contact Phone: +994124045343, +994519906565
Website: http://ssisbaku.sabis.net/
Email: Hazır ki e-mail adres spam botlar tərəfindən qorunur , Baxmaq üçün Javascripti aktiv etməlisiniz. , Hazır ki e-mail adres spam botlar tərəfindən qorunur , Baxmaq üçün Javascripti aktiv etməlisiniz.
Deadline: May 10, 2015 or until position has been filled or closed

Position Summary:

Essential Duties:

    Accounting transactions: Posting of transactions, Debit & Credit notes
    Suppliers' Accounts: Posting of transactions, Reconciliation & Monitoring
    Filing
    Students' Accounts
    Other SABIS Schools' Accounts
    Cafeteria Account & Catering Contracts
    Books' Accounts / Inventory ­ Pricing - Selling- Orders
    Uniform Accounts / Inventory ­ Pricing ­ Selling - Orders
    Monitors Payroll - Salaries' Data Entry
    Salaries' Checks &Transfers
    Teachers' & Staff contracts in coordination with the HRO
    Financial & Special Reports: Budgets, Profit & Loss, Salaries, Expenses
    Insurance: School, Students, Teachers
    Purchasing: Local & International order for ISC ­ Leb. & Schools in area
    Events Costing
    Petty Cash & Payments
    Extra Curricular Activities Finance
    Activities Pricing, Planning & Follow up: Ski Trips, Summer Camp
    Regional Tournament
    Support & Guide the accounting team


Knowledge, skills and Abilities:

    Strong accountancy & finance knowledge
    Multi-tasking
    Strong leadership skills
    Excellent communication skills
    Excellent Organization skills
    Excellent Computer skills
    Ability to interpret data and use information to improve instruction
    Excellent supervision and management skills
    Excellent planning skills
    Ability to meet deadlines
    Ability to abide by the budget

Ardını oxu...